Verbetermaatregelen

Als COMPAREX Nederland willen wij onze klanten middels continu en objectief klanttevredenheidsonderzoek inzicht geven in onze prestaties. Om die reden hebben wij comparex.tevreden.nl in het leven geroepen.

Wij willen onze klanten de mogelijkheid bieden om zowel gevraagd als ongevraagd hun mening over onze dienstverlening te delen. Via comparex.tevreden.nl nodigen wij onze klanten uit om een onderzoek in te vullen. De reacties worden hier ook gepubliceerd. Op deze manier hebben en bieden wij inzicht in de kwaliteit van onze dienstverlening en kunnen we de klantgerichtheid verbeteren.

De verbetermaatregelen, die wij doorvoeren op basis van de feedback op het onderzoek, worden op deze pagina gepubliceerd.

Verbetermaatregelen 2016

COMPAREX heeft de missie en de visie aangepast.

Wij willen de meest waardevolle IT Solutions en Services organisatie van Nederland zijn. Om onze klanten beter te adviseren hebben wij diverse workshops en assessments ontwikkeld op het gebied van Cloud, Big Data & Analytics, Computing Everywhere, Mobility, Security, Information Management, Digital Content en Software Asset Management. Het afgelopen jaar zijn er diverse Consultants, met ieder hun eigen specialisme, gestart bij COMPAREX die onze dienstverlening naar een hoger niveau brengen.

Sinds april 2016 hebben wij een Customer Advisory Board opgericht. Een 15 tal klanten vanuit diverse branches adviseren ons rondom onze dienstverlening. Twee keer per jaar komen wij samen om informatie en advies uit te wisselen. Waardevolle sessies voor COMPAREX om de klanttevredenheid te vergroten.

Sinds april 2016 werken de inkopers vanuit de sales teams (Corporate, Enterprise, Public en Healtcare). Zo is er een betere samenwerking en goede communicatie.

Daarnaast blijven wij doorgaan met het organiseren van kleinschalige kennissessies en roundtables bij ons op kantoor in Amsterdam.

COMPAREX blijft groeien en ontwikkelen als organisatie. Heeft u tips om onze dienstverlening te verbeteren? Dan vernemen wij dit graag via kim.van.cutsem@comparex.nl onder vermelding van KTO.

Verbetermaatregelen 2014

2014 – september

We zijn nu een aantal maanden onderweg met ons online klanttevredenheidsonderzoek via Tevreden.nl. We hebben de feedback uit de enquêtes van het eerste kwartaal geëvalueerd en de volgende verbetermaatregelen doorgevoerd:

  • 1. In oktober starten er 2 nieuwe collega’s op de afdeling inkoop. Deze maatregel moet zorgen dat offertes sneller uitgebracht worden.
  • 2. Het offerte proces is aangescherpt. Dit moet leiden tot duidelijke offertes en facturen.
  • 3 Via COMPAREXOnline kunt u de volgende zaken zien:
    – Orderstatus
    – Overzicht softwarecontracten
    – Verjaardatum contracten
  • 4. Bij uw Internal Sales kunt u alle overige informatie opvragen.
  • 5. Er zijn nieuwe trainingen gestart om het kennisniveau te vergroten.
  • 6. Ons team van Solution Advisors eerder aan u voorstellen. Zij kunnen u adviseren rondom de thema’s in de markt: cloud, virtualisatie, big data, mobility en security.
  • 7. De uitleg van de Microsoft contractvormen staat in een leaflet die uw accountmanager met u deelt tijdens de gesprekken.
  • 8. Tijdens vakanties wordt er een duidelijke overdracht gemaakt. Deze kunt u ook terugvinden in de Out of Office assistent. Zo weet u altijd aan wie u uw vraag kunt stellen.

Wij vertrouwen erop u in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn. Heeft u zelf suggesties? Dat horen wij graag! U kunt deze mailen naar celine.duinsbergen@comparex.nl. Alvast vriendelijk bedankt.